Bijzondere Algemene Ledenvergadering (13-10-2017)

UPDATE 6-10-2017

Beste Leden,

Vandaag was de laatste dag dat de voordrachten binnen konden komen. Ik heb de laatste post zending afgewacht en de binnengekomen voordrachten kunt u hier terugvinden. Ook zullen deze nog per reguliere post aan jullie toegezonden worden (door de voorzitter/penningmeester), conform de afspraak op de vergadering van 25 augustus jongstleden. De voordrachten kunnen nu pas verzonden worden omdat het tot vandaag mogelijk was om aan de 7 dagen zoals gesteld in onze statuten te voldoen.

Ik adviseer iedereen de motivaties goed door te lezen.

De vereniging hoopt op wijze keuzes en een grote opkomst.

Louis Janssen
secretaris Nederlandse Poedelclub

Klik hier om de voordrachten voor een nieuw bestuur te bekijken / downloaden.

UPDATE 6-9-2017

Beste leden van de NPC,

Allereerst natuurlijk ons excuses voor de ontstane verwarring. Maar wegens een procedurele fout kan de aangekondigde BALV van 18 september geen doorgang vinden.

Vandaar nu deze uitnodiging met een nieuwe datum (13-10-2017) voor de BALV die compleet in het teken staat van het kiezen van een nieuw bestuur.

Voordrachten voor een bestuursfunctie kunnen per email worden verstuurd aan de secretaris (eventueel de voorzitter, penningmeester en geschillencommissie in CC). Of u stuurt uw voordracht per post naar het secretariaat:

Secretaris NPC
Drievogelstraat 31
6466 GH Kerkrade

Let op! Een voordracht dient altijd bij het secretariaat / de secretaris te worden aangeboden. Pas als u via de secretaris een ontvangstbevestiging heeft gekregen en de voordracht voldoet aan de in de statuten gestelde eisen, dan is uw voordracht officieel.
Voordrachten die niet bij het secretariaat bekend zijn kunnen helaas niet meegenomen worden.
Om zo transparant mogelijk te zijn en verdere procedure fouten uit te sluiten zullen bij deze bevestiging (per email) het hele bestuur en de geschillencommissie in CC staan.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van de Nederlandse Poedelclub.

Klik hier om de agenda van deze Bijzondere ALV te bekijken / downloaden.

Vrijdag 13 oktober 2017

de Camp, Bosrand 15-17, 3931 AP Woudenberg

Binnenkomst vanaf 19.30, aanvang 20.00 uur

Datum en locatie staan ook in de hierboven genoemde agenda!

Deze uitnodiging / oproeping voor de aanstaande BALV (en de bijbehorende agenda) krijgen de leden ook per post toe gezonden. Zij kunnen deze vanaf maandag 11 september in hun brievenbus verwachten.

Algemene informatie

Nederlandse Poedelclub

Inschrijving KvK: 40342397

info@PoedelClub.nl

Development & Copyright by Art. Power, CCA Webdevelopment. All rights reserved.